Marketéři se obecně shodují na vysoké úspěšnosti kampaní s influencerem. Těmto opinion leaderům věří zákazníci daleko více než klasické reklamě. Klíčové je však vybrat toho pravého. Špatný výběr reprezentanta může značce velmi uškodit.
Celebrity, youtubeři, blogeři a další významné osobnosti. Při výběru je důležité najít takovou osobnost, která se ztotožní se značkou jako takovou a komunikuje s požadovanou cílovou skupinou. Nehraje však roli množství příznivců influencera, ale jejich relevantnost.
Agentura BPR realizovala již řadu takových kampaní, a to především pro společnost HP Inc. Nejnovější designové notebooky promuje na svém facebookovém a instagramovém profilu jediná česká Miss World - Taťána Gregor Brzobohatá. Taťána je ideálním reprezentantem značky, která skvěle odráží všestrannost HP notebooků. Kampaň prostřednictvím sociálních sítí viděly statisíce lidí. Navazující offline marketingové aktivity společnosti HP Inc a Miss World podtrhují vzájemnou propojenost značky a influencerky. Z pohledu agentury je důležitý přesah kampaní do offline komunikace.
S youtubery a gamery agentura spolupracuje za cílem zvýšení povědomí o gamingové značce OMEN by HP. Zásadní bylo vybrat osobnosti, které jsou sledovány mladou generací se zájmem o počítačové hry. Proto byly vybráni youtubeři a gameři Crafák a Duklock. Oba influenceři vytváří obsah sami a s produkty značky OMEN se ztotožnili a využívají je přirozeně při svých každodenních aktivitách, což se odráží na úspěšnosti kampaně, která pomohla velkou měrou k růstu prodejů. I v tomto případě skvěle zafungoval přesah kampaně do eventů určených mladé generaci.
Samozřejmě i pro influencer kampaně, stejně jako pro všechny ostatní druhy kampaní, platí správné načasování, originální a přirozená kreativa, maximalizace konverzí, získávání leadů a měření výsledků (ROI).
Agentura BPR nyní nově spolupracuje s osobnostmi, jako je Palo Habera, Daniela Peštová a Patrik Eliáš.