Americkému výrobci TRW Automotive Holdings a jeho signifikantní červené barvě bylo učiněno za dost. Nastupuje barva modrá a kulaté logo společnosti ZF. Obří transakce se dotkla i 8 českých poboček. Ty největší závody – ve Staré Boleslavi a v Jablonci nad Nisou, jsme si vzali na starost a postupně jsme začali pracovat na marketingovém plánu jejich rebrandingu.
Závody se oblékly do modré barvy, vytvořili jsme pro ně vlastní české webové stránky, spustili Facebook, Instagram, na jedné z nejvyšších jabloneckých budov visí nepřehlédnutelné logo ZF, po liberecku se prohánějí autobusy a tramvaje v barvách ZF a billboardy podél cest, u nákupních center a také v lyžařských střediscích jasně říkají, že ZF je tady, že o něm bude slyšet a že bude vidět.
A to jak v on-line světě, tak ve světě starých dobrých tištěných médií. Kampaně totiž běží všude, kde to jen jde. Náborové kampaně i kampaně na podporu brand awareness si vyžádaly spoustu nového, do designu ZF oblečeného materiálu, a proto jsme se jali jak fotoaparátů, tak kamer a dali vzniknout promo fotkám a videím, které novou etapu společnosti ZF nejlépe vystihnout.
Přesvědčte se sami. J https://youtu.be/2LuDd0b60vA