Analytická data vám pomohou nastavit správnou marketingovou strategii a vybrat vhodné komunikační kanály. Také pomůžou s vyhodnocováním úspěšnosti vašich marketingových aktivit i webu a následně začít s jejich optimalizací. Díky analytickým datům můžete efektivněji využít své finanční zdroje. Správná interpretace dat vám umožní vyhodnotit a předpovídat chování a přání vašich zákazníků. Vy tak budete moci investovat pouze do oblastí, které jsou pro vás přínosné.
Kde se nejčastěji s analytickými daty setkáte?
Sociální sítě a kampaně na sociálních sítích
S pomocí analytických dat na sociálních sítích můžete zjistit, kdo je vaše publikum, jaký dosah mají vaše příspěvky i jaký obsah je pro vaše sledující zajímavý. V neposlední řadě vám data také napoví, jaká sociální síť je nejvhodnější pro vaše podnikání a konkrétní kampaň.
Webová analytika
Využití dat ve webové analytice je klíčové pro sledování uživatelské aktivity a případnou optimalizaci webu. Webová analytika je důležitá pro správné nastavení strategie online marketingu.
Vyhodnocování online kampaní
Analytická data hrají důležitou roli ve vyhodnocování efektivity online kampaní. Díky tomu budete moci hodnotit celkový dosah vaší kampaně, počet prokliků na váš web i zájem uživatelů o určité části webu a mnohé další informace.