
Volvo Reveal ES90
Divize:
Event
Datum:
10 - 11. 9. 2025
Klient:
Volvo
Typ:
B2B
Počet účastníků:
195
Místo:
Pragovka
- Kompletní produkce představení vozu
- Koncept akce tvořen společně s agenturou New Wave
Proměnili jsme industriální sál v Pragovka Art District na galerii, kde se v rámci expozice Art of Volvo v české premiéře představilo nové Volvo ES90. Koncept večera spojil DNA značky: design, inovace, bezpečnost, udržitelnost. Návštěvníci procházeli kurátorsky vedenou instalací, kde se technika potkávala s emocemi a příběhy lidí za projektem.
Program měl tři části: dopoledne patřilo médiím, odpoledne flotilovým zákazníkům s představením vozu a Q&A, večer VIP hostům s hlavními řečníky. Akci předcházel interní den pro zástupce Volva zaměřený na vozidlo a jeho elektrický pohon včetně nabíjení.
Součástí programu byla i výstava ambasadorů. TMBKuvedl plastiku (NE)bezpečí pro dobročinnou organizaci Debra. Jan Hvízdal vystavil sérii fotografií inspirovanou přírodními živly. Designérka Linda Procházka představila panenku Vingrid pro charitativní aukci UNICEF. Hodnoty značky se tak proměnily ve vizuální zážitek, který si hosté prošli od začátku do konce.


Na pódiu vystoupila generální ředitelka Volvo Car Czech Republic Šárka Heyna Fuchsová a zahraniční hosté Bart Pyl a Fredrik Lind. Přiblížili směřování produktu i klíčové technologie v oblasti baterií a životního cyklu. Večerem provázel Martin Mazari, taneční vystoupení přidala skupina Loosers a celý program uzavřelo vystoupení zpěváka Marcell. Catering zajistil ZE MĚ projekt.
Premiéra v Pragovce odstartovala navazující roadshow u partnerů po celé republice, která přenesla galerijní zážitek blíž k zákazníkům.




Další
Výsledky mluví za nás. Podívejte se na naše case studies z marketingu i eventů – ukazujeme konkrétní data, nápady i emoce, které za nimi stojí.
