
Vizuální identita pro Asociaci glampingu a malého bydlení
Divize:
Marketing
Datum:
7.5.2025
Klient:
Asociace glampingu a malého bydlení
Typ:
Kreativa
- Návrh loga
- Návrh logomanuálu a jeho aplikace
Jak vzniká zbrusu nová vizuální identita?
Glamping je naší srdcovou záležitostí, a tak není náhodou, že náš projekt GlampingCZ stál v září roku 2024 u vzniku právě této asociace. Nově vzniklá organizace měla jasnou vizi a směr. Chyběl jí ale komplexní vizuál, kterým by se mohla sebevědomě prezentovat. A tady jsme přišli ke slovu my.
A jak vypadali naše kroky k originálnímu a komplexnímu brandu?
- Návrh několika variant loga – každý návrh z pera jiného grafika
- Výběr finálního varianty
- Tvorba komplexního logomanuálu – barevnost, fonty, prvky
- Zapracování feedbacku klienta a obhajoba návrhu
- Praktická aplikace nového brandu
Co bylo třeba pohlídat?
- Brand odráží hodnoty a vize organizace i její samotnou podstatu
- Logo je výrazné, pokud stojí samostatně, ale zároveň se snadno kombinuje s dalšími vizuály
- Požadavky klienta, který se s novou identitou teprve sžívá :D
Velmi si vážíme důvěry klientů, kteří nám hned na startovní čáře svěří svoji značku. Specifické pro tuto zakázku je, že se asociace skládá z mnoha členů a vizuál tak musel obstát před celou řadou stakeholderů.
Logo asociace musí stát silně samo o sobě, ale často je kombinováno s dalšími logy. Proto musí být také jednoduché a variabilní. Naší snahou bylo, aby logo prezentovalo určitý lifestyle, působilo zemitě ale také hravě, odkazovalo se k přírodě a udržitelnosti.
Další
Výsledky mluví za nás. Podívejte se na naše case studies z marketingu i eventů – ukazujeme konkrétní data, nápady i emoce, které za nimi stojí.
