Vizuální identita pro Asociaci glampingu a malého bydlení

Vizuální identita pro Asociaci glampingu a malého bydlení

Divize:

Marketing

Datum:

7.5.2025

Klient:

Asociace glampingu a malého bydlení

Typ:

Kreativa

  • Návrh loga
  • Návrh logomanuálu a jeho aplikace

Jak vzniká zbrusu nová vizuální identita?

Glamping je naší srdcovou záležitostí, a tak není náhodou, že náš projekt GlampingCZ stál v září roku 2024 u vzniku právě této asociace. Nově vzniklá organizace měla jasnou vizi a směr. Chyběl jí ale komplexní vizuál, kterým by se mohla sebevědomě prezentovat. A tady jsme přišli ke slovu my.

A jak vypadali naše kroky k originálnímu a komplexnímu brandu?

  • Návrh několika variant loga – každý návrh z pera jiného grafika
  • Výběr finálního varianty
  • Tvorba komplexního logomanuálu – barevnost, fonty, prvky
  • Zapracování feedbacku klienta a obhajoba návrhu
  • Praktická aplikace nového brandu

Co bylo třeba pohlídat?

  • Brand odráží hodnoty a vize organizace i její samotnou podstatu
  • Logo je výrazné, pokud stojí samostatně, ale zároveň se snadno kombinuje s dalšími vizuály
  • Požadavky klienta, který se s novou identitou teprve sžívá :D

Velmi si vážíme důvěry klientů, kteří nám hned na startovní čáře svěří svoji značku. Specifické pro tuto zakázku je, že se asociace skládá z mnoha členů a vizuál tak musel obstát před celou řadou stakeholderů.

Logo asociace musí stát silně samo o sobě, ale často je kombinováno s dalšími logy. Proto musí být také jednoduché a variabilní. Naší snahou bylo, aby logo prezentovalo určitý lifestyle, působilo zemitě ale také hravě, odkazovalo se k přírodě a udržitelnosti.

Další

Výsledky mluví za nás. Podívejte se na naše case studies z marketingu i eventů – ukazujeme konkrétní data, nápady i emoce, které za nimi stojí.

Marketing

Web Nová Kunratická

Web Nová Kunratická

14. 3. 2025

Informace
Tým BPR